Thursday, July 21, 2011

Хоое. би ээмэгтэй хүн шд

 Би эмэгтэй хүн байхкү юу. уг нь. тгсн ойрд гадаад байдал мин илтгэхээ байцын байлгүй хүнүүст байнга Хоое. би ээмэгтэй хүн шд гдг болчиж.хахаха. яанам бэ одоо. 
 
Учир гэвээс надад өөрт мин л хамаг учир байна. Би нээх юбка, дресс, өндөр өсгийтэй гутал, тэгээд нээх ээмэг зүүлт нтр хэрэглэдгүй. уг нь бүгд байдын. хэхэхэ. даанч нэг л өмсөж хэрэглэх сонирхол төрдгүй гэх үү дээ. өөрт таалагддаг бариу жинсэн өмд, намхан ултай гутал, кет, энгийн нээх илүү дутуу зүйлгүй подвалк, цамц хүрэм жакет өмсөх дуртай. Тэгээд нээх том том цүнх. хэхэхэ. эмэгтэйлэг хувцас биш ч намайг эрэгтэй болгож харагдуулдаггүй байх. хахаха. Тэгээд зун болоод нээх удаагүй нэг удаа ажил дээрээ мини юбка өмсөөд ирлээ. худалч хүнд ажлынхан тэр чигээрээ гайхаж нтэр. энэ үеэс эхлэн дээр хэлсэн үг миний байнгын хэрэглээ болллоо. Ажлын нэг эгч өмнө нь тэгэж хэлж байсын "Полигийн юбка өмсөж ирхийг хархыг хүлээвэл би үххийн байна гэсэн." хахаха. Тэгсэн юбка өмсөөд ирсэн чин өнөө эгч "Чамд юбка байдым уу. байдгүй л юм байх гэж бодсон" гэсий шд. Тэгхээр нь "би ээмэгтэй хүн шд" гэлээ. 
Энэ юу ч биш. манай ажил баллонтой ус хэрэглэдийн. яагаав том савтай дуусхаар нь хоосон савыг нь устай саваар сольдог. хэхэхэ. тгсн өчдөр ус дуусчээ. Тгээд би тэр савных нь ойролцоо ажлынхаа нэг залуутай сууж байсын. тгсэн ажлын охин "Поли нааш ир. ус хийгээдхий" гэдэг байгаа. Би бүр сонин болоод "Хоое. би ээмэгтэй хүн шд. наана чин нэг залуу байхад заавал намайг дуудхын" гэж л хэллээ. Энэ зүгээр л 2хон жишээ. хэхэхэ

   Би уг нь том биетэй биш. миний жин 50 ч хүркү. нээх өндөр ч биш. Хүнээс намайг хараад туяхан согоо гэхээс хүчит хар гэхгүй л байхдаа уг нь. тэгээд хүнүүс намайг яагаад  ингээд байнаа.  

  Одоо тэгээд эмэгтэй харагдкаад ямар өөрт эвгүй сонирхдоггүй хувцсаа өмсөлтэй нь биш. Би яах ёстой вэ? хэхэхэ 


6 comments:

  1. nadin orooson dugui yu gui yu. nadaa bas skinny jeans (ene chn nogoo bariu jiaaans mon biz dee) teed namhan ultai gutal botink ayataihan maik esvuul pudvolk, biyed evteihen tsamts pidjak teed dund zergiin tsunh bhad amar sanagddin sht. goyol chimeglel barag zuudguim doo. osgiitei gutlig uzen yaddag ghd ch bolno.

    haaya ghdee hoorhon deeree tavijiih zgriim shg bnlee. bi odoo hev mayagaa oorchlii gj bodood bga sht kkk

    ReplyDelete
  2. gorimin sanal bn.

    ug n ggui medremjtei busgui shg bhin, blogin design uitgartai umaa, teed har deer tsagaan unshihad tovogtei nud ovdoodiin. bas seegii oruulhad garaad bgaa usgee avchuul manuust n amar bnaa kkk

    ReplyDelete
  3. gorimiin sanaliig dariu huleej awlaa.bi end shan manaraal bjiina. hunuusiin blog aygui dizianlag bhiin. soyliin shok gj bdag shig bi end blogiin shokond gun orchood bna.hehehe.tgjiigaad neg solinoo ene dizianiig n solinoo getsen bgaa,.

    ReplyDelete
  4. aygui hurdan solitson.neeree nud aygui chiltsen bn shde.
    hayaa goy emegteileg huwtsaslaad ywah ch shan l daa

    ReplyDelete
  5. Угаас дургүй хувцас өмсөхөөр олигтой ч явж, хүнтэй ярилцаж чаддаггүйшт. Үсээ гоё янзалчих л даа ;)

    ReplyDelete