Wednesday, July 6, 2011

HI.Blogspot

Хай. манай нэг найз ингэж мэндэлдийн. хэхэхэ. Монгол хэлийг алж байгаа хүнүүсийн нэгдээ. над шиг. За ингээд гол яриандаа орий. Миний бие энэ блог гээчтэй танилцаад уджийнөө. Гол нь хүнүүсийн бичлэг умшдаг л ажилтай байлаа. Удаан ч уншиж байна даа. Намайг танихгүй нилээн блогчдыг бол би маш сайг таньдаг болсон. Хэхэ. Тэгсэн би ч гэсэн өөрөө блог хөтлөөд надад бичлэг, байгаа байдал нь таалалддаг хүнүүстэй холбоотой баймаар санагдаад гэх юм уу даа. Дээрээс нь жаахан ганцаардаад....  Тэгээд боломж бүрдкү байсаар өнөөдөр нэг сайхан сууж байгаад нээжийнөө. Бас л хөөрхөн ажиллагаа орж байна шүү. ЗА  ингээд жинхэнэ блогчин болохын төлөө. хэхэ
(Ps; Бүтэл муутай нь эхний бичлэгээс харагддаг гэжий шдээ. Гуталчинд маш их Баярлалаа)

7 comments:

  1. usegnuud tanigdahgui unshigddaggui ee

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. Гуталчинд: Хэлж өгсөнд маш их баярлалаа. Ийм л бүтэл муутай хүн бгаан би чинь. хэхэ

    ReplyDelete
  5. zgr dee, tegj bgaad l surna. bi bas ehendee oilgohgui erguutdeg l blaa kkk

    ReplyDelete
  6. Хоёулаа адилхан юм бшт. Би бас блог уншдаг болоод уджийнаа. Тэгээд бас нээцэн. Бас шинэковооо, нэг курсых юм бн хоёулаа :) Хөөрхөн болоог бн.

    PS. Би чиний анхных болсон шүү :P

    ReplyDelete
  7. hehehe.Keeper mundag naizuud boltsgooy

    ReplyDelete