Wednesday, November 23, 2011

Зүүд

Сайн уу. Зүүдний талаар жаахан ярилцанаа. Хэхэхэ. Үүрээр зүүдэлсэн зүүд биелдэг гээд байдаг билүү. Би урьд шөнө аягүй зүүд зүүдлээд ээ. Үүрээр  зүүдэлсэн байхаа. Нэг сайхан залуутай л уулзаад хамт нэг тийшээ явкээл байнаа. За тэгсэн нөгөө зүүдэлсэн зүүдний гол баатар минь


Twilight-Jakob. Xaxaxa.

 Гэхдээ миний таньдаг нэг залуу  энэ 2 хоорондоо аягүй адилхан л даа. Тэр ч байсан байж болохын. Гэхдээ аягүй гоё зүүд байсан. Хэхэхэ. Бодохоор л инээд хүрээд байхын. Хэзээ нэг найззалуу нтртэй болоод зүүд мүүднийхээ залууг малууг бодож догдолж могдлохоо больхын болооо. Хахаха. 

За нэг иймэрхүү. Гэснээс сая 1дэхэд найзын насан баярын пари болоод будаа болсоон. Би нь нээх уудгүйн. Ууж ч чадахгүй, сонирхолч нээх байдгүй. Тэгсэн урждар юу болсын. Найзууд өгөөл байлаа би уугаал байлаа. Хэхэ. Тэгээд өчдөр бол үнэн үхцэн байдалтай, яджийхад ханиад гуай нь хүрээд ирчиж. Өнөөдөр ханиаднаасаа болоод бас үхээнц байдалтай байна. Хүмүүс нээрээ яаж тийм ихийг уучаад зүгээр яваад байдаг байнаа. Би бол бараг ууж эхэллэээ тэгээл бөөлжөөл, нойр хүрээл нэг тийм болчдын шд. Тэгээд жаахан унтчуул харин ч нэг сэргээд бужигнаж өгдийн. хэхэхэ. Нээрээ тануус тэгдэг уу. Уусны маргааш хүндэрхээр сайхан болчднын шд.би лав. Заза жаахан заваан балиар юмнууд бичэчлээ. Сорри. 

Эцэст нь ахиж уухгүй гэж өчдөржингөө л бодлоо. 


No comments:

Post a Comment